18.11.09

MAXI KING




Jeg er ret pjattet med maxiskirts, og har besluttet mig for at NU skal det være - jeg skal fingre i en sådan en sag! Jeg er dog kommet i tvivl om hvilket look jeg skal gå efter for ligesom alle andre key-items kan maxinederdelen jo varieres i det uendelige. Jeg synes at disse tre modeller på hver deres måde er ret skønne og unikke, så jeg er i vildrede! Den øverste, der har et meget råt look ville jeg kombinere med en blonde(mave)bluse for et bryde det hårde udtryk og tilføje et feminint twist, den elegante, draperede (hvilken farve??!) ville jeg tilsætte en biker-ish læderjakke for et råt twist og den chunky, cameldrøm kunne med fordel styles med noget lækker nudestrik. Hvilken en skal jeg gå for?

2 comments:

  1. NY GOSSIP BLOG
    DER SKRIVES GOSSIP OM DE SØDE BLOGGERE! http://gossipabouttheblogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Synes helt klart den øverste. Måske man skulle tilsætte et par gule crocs for at få et friskt image. Evt. med en Björkvin hoodie hvis det bliver til en sen bytur. Man kunne jo også tage en lille kyse på. Sådan så man få et twist at land-tøs og Scweiz-Heidi.
    - Maxiskirts Rock My World!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers