6.11.09

Fest og ballade/DIY




I aften skal vi i byen med B.young-pigerne, og i deres selskab, bliver man altid nødt til at gøre lidt ekstra ud af sig selv, for at kunne leve op til standarden. Har netop købt dette lækre vintagestof, da jeg ikke kunne stå for de fantastiske farver og det ret skønne mønster. Havde egentlig tænkt mig at sy en mere traditionel kjole ud af det, men da tiden var knap, måtte jeg ty til andre løsninger. Jeg slog stoffet omkring mig, og bandt det sammen i et hårbånd (kan evt. forstærkes med en hårelastik i springvand). Det tog under et minut, og synes resultatet blev ret skønt. Få at give vintage kjolen et mere nutidigt udtryk og lidt edge, tog jeg mine fine nye sandaler fra Divided Exclusive på til. Jeg har bundet et rødt bånd i stroppen bag på sandalerne så de bliver lidt gladiator-agtigige, og så skoene matcher kjolen og taskens røde detaljer.

//Vintage DIY kjole/Sandaler, Divided Exclusive/Taske, Flying A//

3 comments:

  1. Faktisk meget fed detalje med gladiator-looket!

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker jer! Man bliver altid i godt humør på Whoany! Danmarks bedste blog! :D

    ReplyDelete
  3. er fuldstændigt vild med DIY gladiator-looket. og det passer tilmed lige til den årstid, vi er på vej ind i. vil man have det til at se lidt mindre formelt og knap så elegant ud, kan man jo altid bruge en metaltråd som snørre i stedet.

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers