8.11.09

Bordeaux is my middle name




Her på Whoany har vi jo siden bloggens fødsel haft umenneskeligt travlt med diverse events i både den danske og den internationale modeverden. Nu er vi på vej ind i julefestsæsonen og man kommer jo som bekendt ikke til forskellige fester i det samme outift, så jeg må derfor ud og investere i nogle nyt festklæder. Hvis man går ned i Rådhusplads-enden af Strøget bugner butikkerne af lækre sager dette efterår, hvilket gør det svært at holde sig i skindet og vælge et enkelt item, men jeg tror dog jeg er mest tilbøjelig til kaste mig ud i denne bordeaux/blommefarvede kjole - dels på grund af farven som jeg er sikker på nok skal blive et af de helt store efterårshit, men lige så meget på grund af det feminine empiresnit, de voluminøse flagermuseærmer og det lækre materiale. Hvad angår et par nye festsko er jeg dog lidt mere i tvivl. På den ene side vil de chunky Crocs-inspirede "laksko" være skønne med en technicolor-sok i, men på den anden side er jeg også ret syg med de ladylike stiletter, hvis velour-detaljer, tidløse design og elegante look med garanti vil holde mange sæsoner frem. Hvad synes I?

4 comments:

  1. de blomme-farvede crocs synes jeg virkeligt ville give noget liv og lidt rå vildskab til et ellers farveløst efterårs-outfit. og her skal i også huske, at man jo kan lave lidt ridser i lakken, hvis man skal gøre det lidt trashy og dermed hipt for denne sæson. farven ville også stå rigtigt godt til en armygrøn oversize fake-fur, hvis i spørger mig.

    ReplyDelete
  2. Kjolen vil passe til enhver julefrokost. Med stiletterne vil du matche en hvilken som helt bordekoration i december

    ReplyDelete
  3. er supervild med de bordeuax wedges i midten. de passer jo simpelthen bare til alt! og de ville være rigtig fine til kjolen måske med en lang patchwork jakke i skind, til?

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers