4.11.09

BOOOTS





Det bliver umuligt for mig at vælge, når jeg indenfor den næste tid skal have mig et par nye vinterstøvler. Jeg er faldet pladask for disse 3 par, der vil passe perfekt til alle vinterens tendenser. Modehusene har dikteret grove støvler denne sæson, jo grovere jo bedre faktisk. Gerne med en ordentlig hæl, store spænder og så har nitter som bekendt aldrig gjort nogen skade. Er vild med den chunky kilehæl på den øverste støvle, samt de grove syninger og det guddommelige velcrospænde. Dog er der også noget helt særligt over den midterste, hvis klassiske, feminine udtryk bliver brudt af et væld nitter og spænder, der gør den til noget helt for sig selv. Jeg er dog også være fortaler for den nederste, der leder tankerne mod den upcoming designer Alexander Wang, og støvlen vil, med sit enkle udtryk og trods de grove detaljer, kunne bruges vinter efter vinter uden at gå af mode! Så hvad gør jeg?! Hvilken en skal jeg vælge?

8 comments:

  1. Jeg vil klart anbefale det nederste par... de vil også gå perfekt sammen med et bar neongrønne eller hvide ufobukser. Og evt den lækre camelblazer i viste. Så ville jeg toppe det hele med en superfin krokkedilleskindstaske.

    ReplyDelete
  2. Jeg synes også du skal tage det nederste par!

    Hvis du har et par varme nylonstrømper vil skoene være PERFEKTE til slipsenederdelen! Evt kunne det styles med den hvide Balmain-vest fra d. 14. oktober? Eller du kunne låne Jess' grønne slå-om bluse fra d. 1. september? SÅ nice!

    Men helt enig - alle tre par er uimodståelige!

    ReplyDelete
  3. personligt holder jeg på det midterste par. mest pga. de stilfulde spænder, som virkeligt giver støvlen noget edge. den ville selvfølgeligt også være smart i en kæk pink farve, og jeg er sikker på, noget lignende og billigere kan findes i sisters point, hvis man ikke lige går rundt med 50,- kr. til originalen.

    ReplyDelete
  4. Her er noget mere inspiration! ginajaqueline.dk

    ReplyDelete
  5. jeg syntes helt klart du skal vælge par nr. 1. De er en fin blanding mellem de to andre - ikke for voldsomme, sorte, klassiske og samtidig super feminine. Praktis er det jo med støvler der kan gå til både en smart nederdel og drengede bukser. Desuden er det super kvalitet og jeg garantere dig; du kan holde varmen!

    ReplyDelete
  6. Hvor er den nederste fra?

    ReplyDelete
  7. Hold kæft hvor jeg elsker jer!!!!!

    ReplyDelete
  8. Uh det er en toughie. Jeg tror jeg ville vælge nr. 1 da denne støvle afgjort er mest unique. Støvlen vil pæppe selv det mest uinspirerende look op, hælen, det lækre materiale og velcrospændet giver et edgy og anderledes look uden at det bliver umoderne. Dette item er et must til vinteren!
    Man kunne eventuelt mixe looket up med et par af de klassiske vintage-agtige fiskerbukser
    eller måske med nogle af de lækre items fra Tippys seneste kollektion:
    http://www.tippy.com/default.asp?ID=33

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers