15.8.09

Whoany tror på





Her til morgen sad jeg og tjekkede alle de nye fine sager ud på min yndling vintage-web-shop, Trendsales. Og her faldt jeg over disse fine tørklæder fra den danske designer Henrik Vibskov. Designet til tørklæderne har han tydeligvis hentet fra det norske partisaner tørklæde, dog er ternene skiftet ud med små grise. Jeg vil bruge tørklædet ud over en Björkvin hættetrøje og et par lakgamacher, eller som sjal ud over en denimkjole. Jeg tør næsten sige, at jeg ved vi kommer til at se et væld af disse tørklæder slænge sig rundt om halsen på en alle de unge smarte danskere her til vinter. Det sværeste blir dog at vælge farve, personligt ville jeg ønske det var der i brunt. Men hvad farve skal I have? Tørklædet fås på Trendsales.

7 comments:

  1. Er faktisk ret sikker på, at man godt kan få det i brunt - det er klart det pæneste!

    ReplyDelete
  2. det her tørklædes popularitet toppede i vinteren 06/07.

    ReplyDelete
  3. En ting er, at I er så vanvittigt gode til det I laver, WhoAny, noget andet er, at man også kan få gode smil ud af kommentarerne. Og jeg ved godt hvem jeg stoler mest på: en anonym kommentator eller überfashionistas gange to aka whoany. Jeg skal da så meget ud og gafle de her fede tørklæder i alle farver. Tror de skal styles med min nye råfede mavekorte æggefarvede dynejakke med (fake) pelskrave. Mums.

    ReplyDelete
  4. hahahah fuck hvor er det godt!!!

    ReplyDelete
  5. ej okay...hedder det ikke parkistaner tørklæde?

    ReplyDelete
  6. Jeg tænnker, at hvis man køber det i rødt, så viser man også, at man holder med partisanerne nede i mellemøsten?! Jeg vil derfor klart have et i rødt og style det med min dynefrakke og uggstøvler!
    Tak for et fed blog med gode tips - aldrig før har jeg turde være så outreret som nu!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers