23.8.09

Dreaming of...








Jeg skal snart have lavet min første tatovering, og jeg må indrømme det var noget af en spontan idé jeg fik. Derfor er jeg hverken fast besluttet på hvor og hvad jeg skal have lavet endnu, men uanset hvad skal det være en tribal tatovering, da jeg synes det giver det mest ekslusive og tidsløse udtryk. Lige nu er jeg lidt pjattet med skorpionen på øverste billede, og da skorpioner er mit yndlingsdyr, ville det falde mig meget naturligt ind at have sådan en skat printet på overarmen, men skifter hele tiden mening! Man kunne jo også bare tage den sikre, og få lavet klassikeren over lænden, den er man ihvertfald sikker på man ikke bliver træt af... Dragerne er også søde! Iiih jeg beslutter mig aldrig! Hvad synes I?

21 comments:

  1. Det her er uden tvivl et af de mere spændende indlæg. Det er en stor beslutning at få en tatovering.

    Personligt har jeg den klassiske tribal over lænden tegnet i det lækre blå blæk, som giver tatoveringen personlighed og en smule kant.
    Det kunne være fedt med en form for Hawaii/trope-look. En plame, en solnedgang og sand set som et postkort. Eller hvad med omkvædet fra yndlingssangen eller et fedt citat? "Love and magic os just a matter of faith" er fx et sigende og smukt citat, som altid ville være sandt.

    Der er også noget mere enestående som stjerner strøet med let hånd ned over hoften eller en sommerfugl i buksekanten - der er ingen grænser.
    God vind!

    ReplyDelete
  2. hmm... nu har jeg faktisk selv lige fået lavet min egen første tusch for over en mdr. siden.. og synes pludslig jeg er lidt kedelig. nu er jeg desværre ikke skorpion, men vædder i stjernetegn.. men man kan vel altid hoppe ud i den alligevel!? meeen, må også sige den nederste, den på foden også tiltrækker.
    hmmm what to do what to do!

    ReplyDelete
  3. jeg vil foreslå noget med stjerner. selvom der er en hel del, der har fået dem lavet for nylig, er jeg overbevist om, at det IKKE er noget man bliver træt af!

    ReplyDelete
  4. HENNATATOVERINGER
    Sorte hennatatoveringer er meget populære - men de er også skadelige. Det er det sorte farvestof PPD (paraphenylendiamin) der er problemet. Det er stærkt allergifremkaldende og kan give kemiske brandsår. Den allergi, det kan medføre, gør, at man resten af livet er allergisk over for alt, der indeholder PPD. PPD, der optages gennem huden, kan også give nyre- og leverskader, og det er mistænkt for at være kræftfremkaldende og kunne give fosterskader.

    ReplyDelete
  5. Tribal tatoos er i den grad kommet for at blive. Bare deres årelange historie fra hulemænd i stenalderen til dagens hulemænd i dag - behøver jeg at sige mere?

    Måske kunne denne tjene til inspiration - ikke at den behøver at være så markant, men alligevel kan jeg godt lide påfugle-nytænkningen af en gammel tribal-klassikker: http://www.tribal-celtic-tattoo.com/New_Folder/tribalgirllg.jpg

    ReplyDelete
  6. HENNATATOVERINGER
    Sorte hennatatoveringer er meget populære - men de er også skadelige. Det er det sorte farvestof PPD (paraphenylendiamin) der er problemet. Det er stærkt allergifremkaldende og kan give kemiske brandsår. Den allergi, det kan medføre, gør, at man resten af livet er allergisk over for alt, der indeholder PPD. PPD, der optages gennem huden, kan også give nyre- og leverskader, og det er mistænkt for at være kræftfremkaldende og kunne give fosterskader.

    ReplyDelete
  7. Jeg ville få lavet dem ALLE! De ville klæde hinanden godt, og hvorfor nøjes med én, når de alle er super klædelige.
    Go for it!
    Peace out XXXXxxXXXx

    ReplyDelete
  8. hahahahhahahahah. omg. jeg elsker ironi !!

    ReplyDelete
  9. Stjernetegn er mega fede, og fortæller jo også en historie om en. Har ikke set det på nogen endnu, men synes det kunne være rigtig fedt. Men meget sådan individualitisk stil man skal ha', for at bære det.

    Ellers har jeg set sådan nogle stregkode tattoveringer, der både er frække men også sjove og rigtig politiske.

    ReplyDelete
  10. synes at lasses idé med stregkoder er enestående! få en lavet i nakken, og du er good to go!

    ReplyDelete
  11. det nederste billede med foden er ikke en rigtig tatovering, det er bare henna der er malet på, hvilket går væk efter en uges tid.
    Det er noget folk bruger til brylluper osv.

    Men bli lige ved med det i ellers har gang i, det er jo ret morsomt ;)

    ReplyDelete
  12. Hold dig fra at faa lavet en paa laenden. Det er simpelthen for tacky...

    ReplyDelete
  13. Man kunne springe ud i at få lavet en tattoo så man kommer til at ligne sit yndlingsdyr. Personligt er jeg ret vild med kattefamilien, og har derfor overvejet at få malet min næsetip sort som en snude. Man kunne selvfølgelig også vælge at få malet knurhår, for det kan jo, som vi alle ved, pifte et hvert outfit op en kedelig mandag morgen.

    ReplyDelete
  14. tribals er kommet for at blive - med mindre man får laserbehandling.

    er også lidt tosset med ideen om en I <3 NY logo i nakken

    ReplyDelete
  15. helt klart en delfin på anklen, siger jeg. jeg har selv to! en sol rundt om navlen er også en klassiker.

    ReplyDelete
  16. Jeg har set nogle ret seje typer med deres eget navn tatoveret MEGET stort et MEGET synligt sted, eksempelvis på armen. Det må være det nye seje, og så er det jo også praktisk. Den kan jo smutte.

    ReplyDelete
  17. Synes også Lasse har fat i den lange ende!..
    Evt også noget med romer-tal!!!

    ReplyDelete
  18. Tribal tattoos er noget jeg i den grad forbinder med den lokale barmutter Connie der langer guldøl over disken til lidt for fulde bumser. Især dem over lænden, så den lige kan ses når man har en lidt for kort bluse på og g-strengen trukket helt op. Come on. Det er da totalt plebejer-agtigt. Men okay, hvis du vil ligne en 16-årig scootertøs... tacky siger jeg bare!!

    ReplyDelete
  19. hahaha Nigor... nååår lille skat.... hahaha

    ReplyDelete
  20. Hvad med en sort tåre i øjenkrogen? -og man skal ikke være bange for at være kreativ! Når jeg har brug for at peppe min op, maler jeg den med en flydende eyeliner i en pangfarve der går til dagens look..

    ReplyDelete
  21. Jeg skal selv have lavet en af de der ringe om overarmen - og så i piktråd! Du må gerne låne skitzen ;-)

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers