19.8.09

Det vil jeg have - NU!



Jeg er helt vild med disse items, der kombinerer to af tidens hotteste trends: Haremsbukser og plateau-sko! Jeg elsker UFO-bukser - både på grund deres vidunderlige appearance, men også på grund af det ekstra touch de giver ethvert outfit. Jeg har efterhånden fået anskaffet mig en del par, men jeg synes at disse sorte, med den røde kile er helt vildt fine, og så snart jeg det bliver den 1., er det helt sikkert, at jeg skal have fingre i sådan en sag! Jeg vil bruge dem sammen med et par lyslilla lakballerinaer (elsker pastelfarver) og en basic, hvid tanktop for et afslappet hverdagslook og dresse dem op med et par rå støvletter og en pailletvest for et sexet partyoutfit! De smarte plateau-sko (Buffalo-modellen) er noget jeg længe har villet have fingre i, men da de er ret dyre har jeg været nødt til at spare op. Nu har jeg dog endelig fået købt et par, og jeg elsker dem allerede. Jeg vil kombinere dem med et par smalle jeans og min oversize t-shirt med print (fra XL-byg), eller måske et pencil-skirt, en denim-jakke og en Wild Nici clutch, hvis jeg skal i byen.

18 comments:

  1. Elsker også buffalos... plejer dog at kombinere dem med de strammeste harley davidson gamacher..

    ReplyDelete
  2. FANTASTISK!! Elsker bloggen.

    ReplyDelete
  3. Jeg plejer at kombinere mine buffalos med et par helt lyse snowwashed gulerodsformede cowboybukser med masser af huller, som er syet så stramt
    ind for neden, at jeg skal vrikke dem over anklerne for at få dem på plads. Hele outfittet topper jeg af med en mintgrøn Claudio-top med cyklamefarvede bogstaver for at gøre det lidt panget og fiffigt.

    ReplyDelete
  4. jeg har ikke råd til de ægte buffalos, jeg køber new shoes, og de ligner de ægte på en prik. de var godt nok helt sorte, så jeg malede hvidt mønster nede på sålen! really nice! new shoes kan købes hos skofus i hillerød. jeg styler dem med postkasserøde kassebukser, og min gamle hvide hættebluse fra fila!

    ReplyDelete
  5. fantastisk blog!!! :-D

    ReplyDelete
  6. Den her blog er genial.

    ReplyDelete
  7. sejt! men EASY!

    ReplyDelete
  8. Lol jeg elsker jer!

    ReplyDelete
  9. Jeg bliver altså lige nødt til at ligge en kommentar - I er geniale.
    Det er alt for sjovt!

    ReplyDelete
  10. Andet end den ægte vare er jo ikke i orden når den er Buffalo, elsker mine marine farvede med hvide fartstriber på!
    I det de er så diskrete kan outfittet derved klare meget mere kant, så har sammen med dem altid mine gule kassebusker på med reflekser med lags siden, det bedste af det hele er nu min Freeman T. Porter sweat shirt i pang rød som matcher mit hårspænde!

    ReplyDelete
  11. Fantastisk, i gør det igen Whoany !
    Jeg har selvfølgelig også et par buffo'z, og jeg bruger dem tit til et par sorte eller cremefarvede gamasjer og så bare et langt olivenfarvet sjal udover. Evt. med frynser for enden. Det giver en god kontrast til skoene, og man mixer to meget populære trends - Tramper og Boheme! Tak for den nye inspiration til skabet, med jeres flotte billede af ufo-buksen. Den dør ALDRIG!

    - Molly

    ReplyDelete
  12. Til Buffalos skal man her helst ha det som i Norge heter bole-bukser (anabole-), dvs. vide sportsbukser i tynn jersey, helst i ville farger. De skal være så smale som mulig nederst.

    Nydelig blogg! :D

    ReplyDelete
  13. Hahaha! hvor er det en fed blog!!!!:-D

    ReplyDelete
  14. fucking brilliant! I formår at give et mega godt grin, gang på gang

    keep up the good work!

    ReplyDelete
  15. Okay er buffalos in igen? Det anede jeg ikke.. har ikke set nogen i bybilledet endnu dog :o altid noget jeg stadig har mit gamle par liggende.. de er næsten 10 år gamle :D

    ReplyDelete
  16. ååååhhh, jeg er simpelthen flad af grin! top najs anti-fashion!

    ReplyDelete
  17. HA HA HA HA!!!!

    LOVE IT

    ReplyDelete
  18. harems bukser??? det er da faldskærmsbukser som vi kender dem fra for 10 år siden.. havde et par i samme design bare med neon slisser istedet for røde.. thanks for a trip down memorylane.. men nyt er det altså ikke...

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers