1.9.09

TUESDAY


Nåede lige at lave et lille foto-skud af mit outfit i morges, inden jeg fluks skulle ud af døren. I dag har jeg valgt at køre det klassiske boheme-look, da jeg var træt af at se mig selv i min gulvlange nitte/denim kjole, og trængte til lidt fornyelse. Da jeg åbnede min antikke vintage Ilva-wardrobe, fandt jeg denne skønne Burberry-trenchcoat, en klassikker du aldrig går galt i byen med, dog ønskede jeg at gøre den lidt up to date, og fandt derfor på at vende vrangen ud på den (det er trods alt foret, der er det flotteste ved en Burberry-frakke). På den måde opnåede jeg et mere fashionabelt, eksklusivt og "oppe i tiden"-look, der er frækt og levende, uden at det bliver for meget af det gode! Frakken satte jeg sammen med tilbehør i samme stil for at fuldføre det ekslusive look.

//Trench fra Burberry, Halstørklæde fra Burberry, taske fra Burberry, sko fra Burberry og halskæde fra Gucci//

6 comments:

  1. love it, love you!

    ReplyDelete
  2. Fantastisk sæt! Gid jeg havde råd til alt dette!

    Elsker jeres blog!

    ReplyDelete
  3. Du har rigtig god stil! Det perfekte outfit til en skoledag

    ReplyDelete
  4. Wow!!! Lækkert!

    Jeg er total misundelig!

    /C

    ReplyDelete
  5. Elsker det! Tak for sjov.

    ReplyDelete
  6. Er virkelig vild med halskæden især!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers