23.9.09

Ønskeoutfit





I dag var vi forbi Deres' showroom, og hold op hvor har de bare mange fine sager her til efteråret! Jeg fandt massevis af items jeg slet ikke ville have noget imod at have hængende i skabet, men jeg har udvalgt mine favoritter og sammensat dem til det perfekte efterårsoutfit. Jeg er vild med buksernes loose-fit/haremsinspirerede look (tror vi kommer til at se en masse af den slags løse pludderbukser næste forår), den oversized t-shirt med print (vil købe den i en large), passer perfekt til de grå bukser og de lyse herresko er godt nok lidt et sats, men jeg er sikker på de vil være fine til resten af outfittet, selvom det er en forholdsvis ny trend med "maskuline" sko til kvinder. Endelig er jeg helt pjattet med den Proenza Schouler-inspirerede taske - den sætter lige prikken og i'et og tilføjer det sarte look med pastelprintet på t-shirten og de lyse sko lidt rå edge. Alt i alt et sæt lækkert kluns som jeg ville elske at gå efteråret i møde med (hvis jeg havde råd!). Hvad synes I?

16 comments:

  1. uhh la la... hvad mere kan man sige??

    ReplyDelete
  2. Det er virkelig ikke for at lyde nedladende, men er denne blog for sjov? Har fulgt lidt med og det hele virker bare lidt... har ingen ord. Forstår det ikke og må ærlig talt sige at jeg håber de ting I viser tilhører fortiden og ikke fremtiden.

    ReplyDelete
  3. Anonym - hvilken verden lever du i??? Det er da mode-tips som holder!

    ReplyDelete
  4. til den anonyme.. følger du ikke med? Hahaha

    ReplyDelete
  5. Til den anonyme også (kan ikke lade være):

    Men er din kommentar for sjov? Det håber jeg den er :D haha

    ReplyDelete
  6. Ej, nu er jeg altså også helt forvirret! Er det for sjov?!?

    ReplyDelete
  7. Jeg elsker denne her blog!!!

    "(vil købe den i large)"
    hahaha

    ReplyDelete
  8. Det sjoveste ved den blog er næsten når folk ikke fatter joken. HAHAHAHAHAHAHA, jeg er flad af grin. Gad virkelig godt møde den slags mennesker der ikke kan se, at det her for sjov, omg :D

    Whoany, keep up the good work!

    ReplyDelete
  9. Uhm! det 'maskuline' look er so now, hvilken fantabulous idé at mikse dem med et ellers gråt look, og få lidt clash mellem det hvide pleather og de gråmelerede haremsinspirerede bukser.

    Loooovin' it!

    ReplyDelete
  10. Jeg ville nu nok hellere bruge en fjelræven taske til det fantastiske outfit. Mener også man kan få den i grå, så den matcher rigtigt godt med resten.

    ReplyDelete
  11. Love the outfit.... Love this blog ;-)
    Fashionillusion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jeg synes i skal overveje at lave en post om Bjørkvins SS10-kollektion... vil gerne se hvad de har af overraskelser!

    ReplyDelete
  13. Er fuldstændig enig i, at dette er THE outfit til efteråret. Men er jeg den eneste som savner lidt accesories? Jeg nævner i flæng: svedbånd, gerne matchende sæt til både pande og håndled og så et par lækre store sokker at proppe den lækre buks i? Prikken over i'et kunne evt. være en tatovering hen over lænden?

    Elsker bloggen, savner bare disse musthaves!

    ReplyDelete
  14. Det styrer max det der outfit.
    Hvis man mener de hvide herresko er en smule for vovede, kan jeg foreslå de lidt mere "down-to-earth" kawasaki-sko, som er enormt behagelige og samtidig nuttede - især hvis de fås i en sød babylyserød. Løse eller helt udtagede snørrebånd kan også være med til at give looket et lidt mere "loose" street-agtigt præg.

    hilsen fashion-girl<3

    ReplyDelete
  15. kawasaki-sko i hvide, med fremtrædende grå syninger ville også være et godt bud for at underbygge resten af outfittets iboende farveskala.

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers