15.9.09

VINTAGE-LOVE


Jeg har simpelthen en svaghed for vintage-fund selvom tanken om at gå med andre menneskers aflagte tøj, måske kan synes lidt vild for de fleste (vi på Whoany er dog sikre på at vintage-sager bliver rigtig stort inden længe). I dag faldt jeg over denne fine sag, i en af mine yndlings vintagebutikker, og jeg elsker den allerede. Jeg er vild med det skulpturelle empire-snit, og længden er bare helt perfekt; næsten gulvlang, men dog så man lige kan se mine Havaianas - nu hvor det sommerlige vejr meget snart er forbi, vil jeg ikke misse en eneste chance for at lufte disse lækre sko. Farverne falder også lige i min smag, og jeg er sikker på, at kjolen vil blive en af mine favoritter dette efterår, både med et par UGG's og en anorak til hverdag, men i den grad også med et par sneakerpumps og en blazer i en af efterårets hotte brændte nuancer.

6 comments:

  1. hahahahhahahahahahahahahhaha

    ReplyDelete
  2. Det værste er, at sådan en sag som denne, kunne meget vel komme på anywho.dk. Med et par velvalgte ord, får de samtlige af Københavnstrups identitetsløse ungmøger, til at lede efter dette vidunder.

    ReplyDelete
  3. Jeg ville prøve mine nye lime farvede croks af med denne skønne vintage sag hvis jeg var indehaveren.
    Kys fra cr4zy-babe 43.
    Ps. hvad synes i ellers man kan kompinere croks med? Whoany, kunne i ikke lave et indlæg herom?
    pps. whoany er den bedste blog 4-ever.

    ReplyDelete
  4. Haha hvor er I skønne.
    http://miamipeach.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. haha
    "vi er dog her på whoany rigtig sikre på, at vintage-sager bliver rigtig stort inden længe"


    :-D

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers