16.9.09

Whoany tror på


I dag var jeg en tur på strøget med min gode veninde Rollo, for at kigge på alle de fine nye sager i de skønne butikker nær Rådhuspladsen. Pludselig støder jeg ind i en pige med et par ret så skønne gummistøvler fra noget der hedder "Hunter", og selvom du nok tænker at gummistøvler er noget man har på i regnvejr, er lige netop disse altså ret skønne, som et chunky item til dit døde hverdags-outfit. Pigen havde stylet støvlerne med et par hullede denim shorts, en oversize t-shirt, en herreblazer og en Falenciaga taske. Her på Whoany ville vi hellere bruge støvlerne med en tværstribet heldragt, et bredt karry farvet croco-bælte og et ternetpandebånd, men smag og behag er heldigvis forskellig, det ville jo være kedeligt hvis vi alle gik rundt og lignede hinanden! Dog hverken kan eller vil jeg holde mig fra, at anskaffe mig et par eller to denne vinter, selvom jeg nok ikke bliver den eneste.

8 comments:

  1. Whoany, I er dejlige.

    ReplyDelete
  2. ALLE har jo disse støvlene!? følg med..

    ReplyDelete
  3. hahahahahahaha . Karry bælte:D

    ReplyDelete
  4. LOVE at der er nogen der tror det er seriøst...I er for grineren

    ReplyDelete
  5. Ja, hvor ville det dog være kedeligt hvis alle lignede hinanden - godt alle ikke har det samme tøj på som hende du mødte med hunter-støvlerne!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. JEG HAR FUNDET DET NYE GULD, TJEK DENNE ORIGINALE FASHONISTA!!!!

    www.by-holdgaard.blogspot.com

    SLEEEEEEF

    ReplyDelete
  7. Ville ønske jeg kunne være den heldige ejer af en Falenciaga taske. De er simpelthen så stilrene og smukke. Ærgeligt de skal være så dyre! Heldigvis kan man finde tasker der er næsten ligeså flotte i fx, Pieces og Indiska. go nuts!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers