9.10.09

Hair-o-mania



På opfordring fra en af vores mange, mange læsere har vi kastet vores skarpe blik for stil og tendenser over hårmoden, og her én trend der går igen og igen: Extensions! Alle, der er noget, har det, og vi er sikre på at der ikke går lang tid før det københavnske gadebillede vil være præget af de fine extensions i alle regnbuens farver - vores veninde Kimberly, som kan ses på billedet har allerede taget extension-tendensen til sig. Lidt hårextension er det perfekte "item" til at pifte dit efterårslook op, og de billige varianter som fås f.eks. fås hos Matas og som man selv kan sætte på ser mindst lige så eksklusive ud som den dyre udgave af ægte hår, der skal sættes på hos en frisør, og desuden er der det plus ved de billige varianter, at de tit fås i en masse forskellige friske farver, der vil tilføre dit sort-hvid-grå-nude-efterårslook det perfekte, modige touch!

4 comments:

  1. Wauw, siger jeg bare! Har længe gået og ledt efter extensions, man ikke skulle betale en halv bondegård for. Har været rundt i diverse Glitter butikker i København og omegn, men havde desværre ikke heldet med mig :(

    I morgen skal jeg helt bestemt ind i Matas som den første ting, og skaffe mig et dusin af disse flotte hårtotter. Jeg vil nok mest gå efter farverne hot pink, turkis, neon grøn og orange, da de matcher mine nyeste items, fundet i et af Polens største supermarkeder:
    -Et par stramme bootcut-bukser med flerfarvet bånd på alle kanter og lommer.
    -Et par spidse (slippers)stiletter (2 cm) i farven peach
    -En halv-halv/turkis-hotpink assymetrisk bluse med huller ved skuldrene. Véd det lyder vovet, men markerede skuldre skulle jo blive populært nu..har jeg hørt

    ReplyDelete
  2. De er jo geniale - og hvor er det smart, at man også kan matche sit hår med sit outfit! Pt. er jeg selv meget til koboltblå - ja, jeg ved, at det lyder en smule 80'er agtigt og at jeg skiller mig ud, men den farve gør noget for mig. Nu kan jeg så også få blå totter til at matche min jakke, gladiatorheels og nederdel! Tusind tak whoany!

    ReplyDelete
  3. well, looking for some cool hair extension please visit here

    http://www.linella.dk/

    ReplyDelete
  4. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have
    really enjoyed surfing around your blog posts.
    In any case I will be subscribing to your feed and I hope you
    write again soon!

    Here is my webpage :: does penis advantage work

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers