11.10.09

BIKSEN












Jeg har længe været i tvivl om jeg skulle sælge denne fantastiske tote fra den vietnamesisk fødte designer, Barbara Bui, men har besluttet mig for at gøre det, såfremt der bliver budt den helt rigtige pris for den. Det der er så skønt ved denne tote er dens lette og elegante udtryk, dens smalle figur, trods den fantastiske rummelighed, og frem for alt det tidløse design. Det er svært, at se at denne taske var en del af Barbara Bui's S/S 97 kollektion, da designet er mindst ligeså smart i dag - fine vintage sager er jo et hit lige nu! Jeg mener jeg gav 11.000 kr. for den, så den har ikke været helt billig, men som jeg altid siger: "En dyr taske, gør Vero Moda til Gucci". Er du allerede forelsket? Så byd endelig løs!
Mindstepris: 4500 kr.

7 comments:

  1. har ledt efter den taske i såå lang tid! den SKAL blive min, min, min!
    byder 5.000.000 SND (swahili neger dollars -der en fantastisk kurs lige nu)

    -men så det er også her og nu...

    3
    2
    1

    ReplyDelete
  2. 11.000 for den der? den ligner jo en af de tasker man får med sin bærbare når man køber den (bare i læder altså) !! forstår ikke hvad der sker inde i dit hoved, og så UGG støvler, de ligner da en kæmpe hjemmesko af dødt får.. og hvis du ikke har lagt mærke til det er de eneste folk der går i dem 13 årige poptøser.. synes du har et ærgeligt liv- og så blogger du endda om det..
    KH Anders fra vejle

    ReplyDelete
  3. Synes anders fra vejle har et sad liv når han: 1. fatter minus (?!), 2. kommenterer på en blog han synes er sørgelig og 3. ikke kan lide UGG støvler (de er the shit... deal)

    ReplyDelete
  4. til anders: det er simpelthen et stik i hjertet af sorg at læse din kommentar. "taske man får når man køber sin bærbare?" nu er du ude på dybt vand, min ven. personligt gav jeg 30.000 for min taske af samme model i en vintage shop, og jeg har aldrig gjort noget bedre køb. det er en skam for dig, at du ikke kan sætte pris på ordentlig personal style med kant.

    ReplyDelete
  5. Åh, har sådan set mig mere og mere varm på den taske.
    Til dem, der foruden mig er helt pjattet med den, men samtidig ikke tør kaste sig ud i auktionen,så har jeg netop et godt København-insidertip i ærmet. Taskeforretningen KAZA på Trianglen sidder nemlig inde med nogle meget lignende alternative søstertasker!

    ReplyDelete
  6. FED taske! Men har allerede en model der ligner, og et hav af tasker, så ikke flere tasker til mig! Men et rigtig godt tip er, hvis man nu en dag vil pifte det klassiske look op med noget mere råt, at man kan sætte nogle batchs på. Dermed har man ad 1 krydre sin taske og dermed sit look. ad 2 kan man samtidig komme med politiske eller andre statements; net tak atomkraft, støt brysterne, punk's not dead, I love NY osv.

    Fed blok for resten!!!!!

    ReplyDelete
  7. det er en sjov blog det her:D
    forresten er anywho en rigtig god blok man skal bare tage den med et gran salt!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers