17.1.11

SCOOP OF THE WEEK

Selvom sneen snart er smeltet væk, er jeg sikker på at vi ikke har set det sidste til den denne vinter. Jeg ihvertfald være på forkant, og har derfor erhvervet mig denne ret skønne sko-tørrer i Netto for den nette sum af 299kr. Har allerede prøvet den på et par Louboutiner, og jeg må sige at den lever op til mine vildeste forventninger. Det virker endda også som om at saltrenderne bliver mindre synlige. Ud over dens effektivitet, synes jeg også den er ret skøn at se på. Da min entre er meget lang, har jeg købt otte af dem, der hænger på red og række ned af gangen under mine "Hang it all" Eames knagerækker, så ingen af mine gæster skal gå hjem med våde sko. Kan kun anbefale alle at gå i netto, inden disse babies bliver revet væk fra hylderne! Ved et lykketræf er min hårtørrer (når nu det skulle være) nettop idag gået i stykker, og jeg er sikker på at min nye darling også bliver min redning her! - Jeg vil ihvertfald gøre et forsøg. Dejlig mandag til alle!

XoXo

No comments:

Post a Comment

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers