8.6.10

WHOANY GØR DET SELV!

1
2
3
4
5


Jeg tror ikke at jeg taler for mig selv når jeg siger at altid har drømt om at kunne svinge en ægte By Malene Birger taske over armen, inden jeg drøner ud af døren. Normalt har hendes priser dog holdt mig tilbage. Men en ny mulighed åbnede sig for mig da jeg opdagede hendes design samarbejde med Gajol. Så her står jeg, lykkeligere end nogensinde med en taske fra Danmarks mode-guru number one. Så skynd dig ned i kiosken og find dit eksemplar af Malene Birgers eksklusive æsker, og følg vores nemme opskrift! Så er du ikke mere end en halv time væk fra en ægte By Malene Birger drøm.

Alt du skal bruge er:

En By Malene Biger Gajol æske.
Et smukt stykke snor.
En saks.
Evt. similisten, diamanter, nitter eller små chokoladeknapper til at pynte remmen med.


FREMGANGSMÅDE:

Klip et snit i hver side af æsken, der passer i bredden til snoren (billede 2).
Træk snoren igennem hullerne og bind en knude i hver ende (billede 3).
Dekorer remmen med de valgte knapper, nitter ect. (vi fandt nogle selvklæbende diamanter i Lisbeth Dahl).
Din taske er nu færdig. Så smid tasken over skulderen, og skynd dig ud og luft den som en rigtig fashionista.

4 comments:

  1. I har reddet min dag igen venner!
    Det er hvad jeg fluks skal anskaffe mig nede i kiolleren.

    - Molly

    ReplyDelete
  2. Det bliver min mest fashionable sommertaske - den skal laves og luftes i morgen. Det er helt sikkert!!

    ReplyDelete
  3. HA, hvor det sjovt!

    ReplyDelete
  4. Øh - WOWZA!!!
    Må på trendsales ASAP og se, om der er nogen, der kan undvære deres MB-gajolæske til en fordelagtig pris. Og ellers i fuld sving med saks og lim (kan det også fungere med et leftover snørrebånd og lidt dingle-værk?)
    TAK endnu engang for et genialt DIY projekt. Er mere end lykkelig for mine klipklapper-strømper, som jeg glæder mig til at bruge igen denne vinter under mine hawaiiappas.

    -Josephine

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers