21.8.09

Whoany gør det selv!

1



2



3


4

Efteråret er ved at nærme sig, og det er snart ved at blive for koldt til at gå med It-skoene Havaianas, selvom det næsten ikke er til at bære! - Men frygt ej! Whoany giver dig her et sikkert stylingtip, der gør dine Havaianas brugbare langt ind i efteråret!
Alt du skal bruge er:

Et par tennisokker (jeg valgte mine vintage puma-sokker, købt på et loppemarked i sommerferien, da jeg godt kan lide de har et mere slidt og råt look).

En god saks.

Nål og tråd (kan erstattes med 2 sikkerhedsnåle, hvis du ikke kan sy, eller bare ønsker at gøre dem mere rå).

FREMANGSMÅDE: Klip et lille snit i sokkerne til storetåen (se billede 2). vend vrangen på sokkerne og sy det sammen i begge sider (Se billede 3) ifør dig sokkerne og du er klar til at indtage byen! Det ser både smart ud, giver dine Havaianas et mere personligt udryk, og så holder det dine fødder varme! (billede 4).

17 comments:

  1. Fedt lavet! Bliver helt sikkert mit fodtøj til efteråret!!

    www.sidseloglasse.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jeg har et lille projekt i gang. Og I er involverede, og jeg tror, I ville synes, det var herligt. Vil I ikke være søde at sende mig en uforpligtende mail med et lille 'hej', så jeg kan komme i kontakt med jer? Håber at høre fra jer. Mange hilsner Marie. Kammersjuk@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg synes det er en fantastisk idé.. i har reddet mine kolde efterårsmåneder, Whoany, helt sikkert!

    - Molly

    ReplyDelete
  4. helt sikkert! nu ved jeg hvad min lørdag aften skal bruges til!

    ReplyDelete
  5. hahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  6. det er seriøst for god humor :b

    ReplyDelete
  7. Er helt vild med de rå tennissokker!
    Jeg vil også gå på jagt efter sådan nogle..

    ReplyDelete
  8. Ahahahahahahahaha!..
    Det er fandme god humor!..
    Fedt DIY projekt.
    Godt vintage-fund btw!

    ReplyDelete
  9. Hahah, fedt tip! Det skal helt klart prøves

    ReplyDelete
  10. fuck hvor grinern. og grimt. XD

    ReplyDelete
  11. fantastisk, åååh, I er bare for gode!!

    ReplyDelete
  12. Ha ha ha ha, jeg er FAN! Fuck hvor er det morsomt! keep on going

    ReplyDelete
  13. SKRIGER AF GRIN!!!! DET ER MIT NÆSTE DIY-PROJEKT!!!

    ReplyDelete
  14. nu har jeg gået med havaianas siden maj, og i disse kolde og våde tider har sokken været perfekt ! 1000 tak for tippet :D

    ReplyDelete
  15. Hej med jer, jeg følger med i jeres FANTASTISKE fashion blog som har reddet mig et utal af gange når jeg skal i byen eller bare bevæge mig uden for min dør!! Fab! Tak for gode fashion tips, når nu jeg ikke er så god til det selv!
    Jeg er vild med jeres sans for mode, specielt denne selvopfindelse med sok i klip klap, mums! Har et par i alle farver, dog har jeg savnet en god klip- klap at proppe min sokker ned og da det nu er ved at blive forår og stadig er en tan for koldt at have klip klap uden sok! SÅ! (Her kommer det) - Jeg har FUNDET klip klap!! Og tænkte at jeg ville dele den med jer så her er den fantastiske sag der passer perfekt til sokkerne, jeg har lige købt dem hjem fra asos, men jeg er ikke nogen egoist så jeg tænkte at jeg ville dele skoen med jer!

    -http://www.asos.com/Juicy-Couture/Juicy-Couture-Wedge-Logo-Flip-Flop/Prod/pgeproduct.aspx?iid=838202&cid=4172&sh=0&pge=3&pgesize=200&sort=-1&clr=Brown

    Tak for alt - og jeg glæder mig til de nye fashion tips jeg kan gå og mikse til sommer!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers