25.8.09

Dagens klæder


I dag har jeg været på en "tour de storcenter" for at finde inspiration til bloggen. Jeg havde et af mine yndlingssæt på - er helt vild med kombinationen af den voluminøse nederdel i it-farven koral kombineret med en maveskjorte, der efter min mening giver det ellers meget feminine look lidt edge. De sorte leggins er et oldgammelt vintagefund, og de klassiske sorte pumps er et af mine seneste køb, fundet på min sommerferie i en nordtysk landsby i en helt fantastisk vintagebutik, og de er allerede min blandt mine favoritpumps, både til hverdag og fest.

24 comments:

  1. Cute. Jeg er lige et par størrelser større end hende på billedet, men det giver vel bare det her topfine outfit lidt mere edge. Jeg stemmer for.

    ReplyDelete
  2. kære whoany!
    jeg er virkelig vild med det i laver, og finder ny inspiration herinde hver dag.
    jeg vild med nitte moden og leder efter en læderjakke i stil med denne: http://www.tackroominc.com/images/ScullyCrossLeatherJkt-Sm.jpg

    ved i hvor jeg kan få sådan en?

    ReplyDelete
  3. Anonym, vi er glade for du kan lide bloggen er selv ret vilde med den jakke du linker til. Detaljen med læderlommerne er vildt fin. Jeg tror dog desværre du bliver nødt til at krydse den danske grænse for at få fingre i drømmen - jeg så en jakke der lignede denne til forveksling på mit roadtrip igennem de nordtyske landsbyer. Ellers prøv at tage billedet med ind i en læderbutik (fx Lædersmeden) så kan det være du kan bestille jakken. Held og lykke med projektet!

    Whoany

    ReplyDelete
  4. Gud hvor vildt, jeg har præcis det samme sæt på lige nu!

    ReplyDelete
  5. - Og jeg står i samme stilling!

    ReplyDelete
  6. Jeg har et lignende sæt, bare i neon-æblegrøn, som jeg matcher med sneakers og høje benvarmere i fluffy, (fake)pels. Ligeledes i neonæble. Nogen siger, det ligner en bryggerhest, men hvem fanden har nogensinde set en bryggerhest med grønne ben? Fortjener benvarmere ikke et blogindlæg en dag?
    Miss Kitty

    ReplyDelete
  7. hey, kunne i ikke lave et indlæg om gypsy nederdele? i ved de gulvlange med "etager"?
    jeg er vild med dem, men ved ikke hvordan jeg skal matche dem med noget andet.

    ReplyDelete
  8. Fuck et grimt outfit....
    Og så er i bare 2 nedern freaks der efterligner anywho!!! I er fucking latterlige, og har ikke en skid forstand på stil og mode.
    TAG JER SAMMEN!!!!

    ReplyDelete
  9. haha, anonym - du har virkelig fattet pointen

    ReplyDelete
  10. Det er sgu da totalt anywho, der kopierer gudinderne på det her site. Og når du kalder dem freaks viser du ikke bare at du er clueless hvad mode angår, men også at du må have nogle lange dage ind i mellem. Det hedder humor, baby. Fake it till you make it.
    Miss Kitty

    ReplyDelete
  11. Det er sku da ikke en skid anywho der kopiere.. Anywho startede i 2009 og de her startede i 2008, fuckhead. Det viser sku da at jer der gider læse denne blog ikke har andet at foretage jer, miss kitty. Get your answars straight, mongo-abe!!!!

    ReplyDelete
  12. Så så, Anonym. Hvis du har en dårlig dag, så træk i et par solskinsgule leggins (fx fra Monkey), så får du straks en dejlig dag fyldt med sol og glæde!

    Whoany

    ReplyDelete
  13. jeg har ingen dårlig dag, synes bare i er nedern.. And FYI, så hedder det monki og ikke monkey!!!

    ReplyDelete
  14. Damn... jeg kan næsten mærke min IQ falde i realtime når jeg læser indlæg som dem fra den anonyme forsvarer af anywho (05:24). Nogle mennesker har simpelthen bare ingen humor.

    Buffalo's tilbage i 2010!!!

    ReplyDelete
  15. HAHAHAHAHAHAHA "FYI hedder det monki ikke monkey". Gud ja, det gør det da også. HAHAHAHAHAHA noob.

    1 love til whoany

    ReplyDelete
  16. Bliver sgu lidt ked af, at se, fokus er fjernet på den måde fra hvad der virkelig er vigtigt...: FASHION, POSES & STYLE.

    Dette er en modeblog venner og ikke et debatforum!

    - Og nu er jeg den der er smuttet i Monkey.

    ReplyDelete
  17. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

    ReplyDelete
  18. Ej, men hallo, der er sku da ingen der har et liv, hvis de har tid til at lave sådan noget for sjov.. + det er sku da ikke en skid sjovt.. prøv at komme lidt ud i verden venner, så vil i se hvad der er humor!! I har sku for meget fritid!!!

    ReplyDelete
  19. hør én snakke om at have for meget fritid. at kommentere en joke man ikke har forstået, og læse en blog som man synes er latterlig, kun for at genere skaberne.
    for meget fritid? ja!
    whoany for the win!! :-)
    /mette

    ReplyDelete
  20. Hey whoany, kan man ikke følge Jer på twitter??

    ReplyDelete
  21. Hey, tal ordentligt til andre mennesker, anonymos-type. Jeg kan godt forstå, at det er lidt pinligt at opdage, at du er den eneste, der ikke fangede joken - også den med monkey - men alligevel.
    Loves you, whoany. I har de møgfede stylez og poses ikke mindst.
    Miss Kitty

    ReplyDelete
  22. Dette er måske det sjoveste nogensinde

    ReplyDelete
  23. Hold op det er en svær omgang at følge med i det her :)
    anonym debaterer mod anonym!

    Kærligst
    Anonym

    ReplyDelete
  24. I er allesammen pissemorsomme, især dig der bliver sur over, hvad folk bruger deres tid til! Men tak for grinet!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers