3.3.10

TA' MED MIG TIL FRYNSELAND!













Jeg er pjattet med frynser, og bærer dem til både hverdag og fest! Du kan vække liv i selv dit tammeste sæt tøj med en omgang frynser, der bevæger sig i takt med dine moves, og til fest er det intet bedre end at svinge kroppen 180 grader frem og tilbage på et dansegulv iført en frynsekjole for en helt unik effekt. Hvis du oven i købet kan få budget til et par støvler som de røde på nederste billede, så du samtidig kan trampe i gulvet, bliver det ikke ret meget bedre! Nogle vil måske mene at "less is more" når man snakker frynser, men personligt vil jeg mene at "more is better!"- jeg kan ikke få nok! T-shirts, bukser, skjorter, støvler, stiletter, UGG's, jakker, kjoler og hårbånd... Alt er tilladt! Så spring ud i det, og ta' med mig til frynseland!

1 comment:

  1. Hej kära er,
    hoppas att ni fortsätter skriva om dessa boots som ni postade!?
    skulle vara kul,
    ska passa på att presentare min blogg: http://www.kissies.se/
    kolla in och lev i glamouren!

    Kiss från Kissie!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers