7.3.10

MIG OG MIT KLÆDESKAB: 2 FRISKE IRMA-PIGER

Pigerne omgivet af deres smukke yndlings items

Det bedste køb: Skjorte fra Irma-City




Misundelig??

Lækre plastic-totes fra Irma og Irma-City

Som noget spritnyt herpå Whoany kommer nu en serie om vores kære læsere og deres smukkeste klæder! Vi lægger ud med billeder af venindeparret Amalie og Frede der bor sammen på Nørrebro i København. De arbejder begge i Irma, hvilket også har sat sit præg på deres fælles garderobe, der bugner af drømmefund og special-items fra de danske high-end brands "Irma" og underlinien "Irma-City".

Hvordan vil I beskrive jeres stil?:
"Klassisk og casual, altid med et twist i form af f.eks. tern."

Hvor får I inspiration fra?:
"Vi er storforbrugere af modemagasiner, og læser stakkevis hver måned. Ellers bliver vi meget inspirerede af hverdagen, både på vores job og gennem de mange mennesker vi støder ind i hver eneste dag."

Hvad er jeres bedste tøjkup?:
Det må være den blå Irma-skjorte, vi fik gratis samme dag vi startede på jobbet. Den har siddet fast lige siden vi tog den på første gang.

Hvem ville I helst bytte garderobe med?:
Det må nok blive Annie Fønsby, som har meget den samme stil som os.

Har du også et par smukke items I dit klædeskab, og kunne du tænke dig at være med i Whoanys "Mig og mit klædeskab"? Så kontakt os og send et par billeder til Whoany1@gmail.com

5 comments:

  1. HAHAHAHAHAHA! Hvor er det genialt! Tak for grinet ;)

    ReplyDelete
  2. Uff, gid man kunne stjæle stilen!
    Arbejder hos Netto og må jo sande, at det bare ikke er lige så high-fashion som Irma...

    ReplyDelete
  3. wow hvor kan man købe sådan en flot skjorte henne?? Må ejes. Tak for den gode inspiration. Syntes alle de andre modeblogs viser nogle enormt dyre ting - men jeres rammer lige min prisgruppe. Keep up the good work who & any.

    ReplyDelete
  4. Skjorten er desværre et showpiece :( Men de lækre plastic-totes fås til ingen penge i Irma & Irma City's flagship stores.

    Tak for de søde ord! Vi er glade for at inspirere;)

    Mange hilsner Whoany

    ReplyDelete
  5. Hej Whoany.
    Jeg arbejder selv i Irma og må sige, at I har en meget anden synsvinkel på uniformen end jeg selv har. Men I har virkelig åbnet mine øjne, og fra nu af vil jeg føle mig som en ægte fashionista, når jeg står og fylder flåede tomater og toiletpapir på hylderne.
    Thanks, og god weekend ;-)

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers