25.1.10

Moschino and me




Jeg må komme med en tilståelse: På trods af at jeg ellers har det svært med logo-items har jeg simpelthen kastet min kærlighed på det italienske modehus Moschinos minimalistiske men stadig sofistikerede logoer. Jeg ved ikke om København er helt klar til logoets comeback, men jeg skal gerne være den første til at slå et slag for de lækre Moschino-sager. Jeg har valgt tre items som jeg henover foråret MÅ have fingrene i - et par fine leggins, et vintage-inspireret retrour og et ckunky smykke, der både kan bruges som armbånd og ankelkæde. Hvis (når!!!) disse sager finder vej til min garderobe vil jeg helt sikkert springe ud i en outfit, hvor jeg kombinerer leggins'ne med kæden (om anklen naturligvis) og tilsætter en oversized print-tee. Statement-uret vil jeg ikke lade vige fra mit håndled - forestiller mig allerede hvor fint det vil være til solbrun hud.

1 comment:

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers