17.1.10

Fur me up!






Hvis jeg siger: et materiale der aldrig går af mode, og som har præget gadebilledet siden stenalderen, vil i sikkert alle råbe svaret i kor! Jeg taler selvfølgelig om pels. Hvor andre materialer som bomuld, cashmere og silke er meget season præget, er pels det eneste materiale (sammen med hør), der aldrig har været ude af modebillede. Og når kulden raser udenfor, som den gør nu, er der intet så skønt som at springe i en pels. Da pelsfrakkerne snart hober sig op hjemme i mit skab, ønskede jeg at finde på en ny måde at bruge pelsen på denne vinter, og heldigvis er der nok af skønne items at tage fat i. Jeg hørte mig selv skrige af glæde da jeg så Kopenhagen Fur's fantastiske pelsponcho (nederste billede), der er som skabt til mig og min stil. ponchoen vil være rigtig fin sammen med støvlerne, der med sit vamsede udtryk er et godt alternativ til ugg-booten. Hatten vil jeg bruge til "den lille sorte" og et par røde læber. Ja, mulighederne er mange! Hvordan vil du bruge alle dyrevennernes yndlingsmateriale??

2 comments:

  1. Wau hvilket smukt udvalg. Sikke en lækker og edgy poncho, den kan vist også skabe lidt af en effekt på dansegulvet!

    ReplyDelete
  2. ønsker mig tight mink-legging!

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers