14.4.10

BIKSEN


Sælger disse classy sandaler fra danske H2O, som jeg har fået i gave af min søde veninde Rie, dog i nummeret for stort. Har ikke nænnet at skille mig af med dem før jeg i dag fik mig et par i den rigtige størrelse. Så nu har I chancen for at få fingrene (og fødderne) i sandalerne, der aldrig går af mode! De midnatsblå babies er en stor str. 39, og superfine til både hverdag og fest. Et par chinnos og kærestens stribede Paul Smith-strømper vil spille fint sammen med den elegante sandal til et helt afslappet hverdagsoutfit. Og med en lang hvid spandexkjole og et par chunky guldkæder, er du klar til at indtage byen og trampe dansegulvet i stykker med disse skønne H2O-babes.
Byd løs!

3 comments:

  1. Jeg byder 800, men så skal du også betale porto.
    Håber de bliver mine!! <3

    ReplyDelete
  2. Har et par, dog uden velcro luk/åben foran, hvilket jeg VIRKELIG tit mangler.. Når man virkelig bare er træt efter en tur op og ned af strøget i disse babyer, tænker man bare når man kommer hjem: Orker ikke at take mine fashion flapper af, gid der var en velcro åbning... det havde gjort mit liv så meget nemmere.. Overvejer at købe..

    ReplyDelete
  3. jeg byder 25 øre... hvis den mønt da stadig eksistere.
    Jeg synes de ville være gode til fest med en meget meget meget kort maxi kjole og en sej kasket og muligvis en ødelagt ring i det ene øre. Men det finder jeg ud af på selve dagen. Jeg skal nemlig til en fornem fest.

    ReplyDelete

About Me

København, Denmark
Whoany så dagens lys i august 2009, da to venner besluttede sig for at dele deres fælles passion for mode med omverdenen. Vennerne lever måske i lidt af en drømmeverden - for der er ikke råd til meget Alexandra Wang, Palmain og Gina Tricot, når der stadig betales bundskat. Derfor er de inkarnerede jægere, både når det gælder gode secondhand- og highstreetfund. På ingen tid er deres interesse for den etablerede modeverden, upcoming designere og deres øje for tendenser blevet fast læsestof for en stadig voksende læserskare. Whoany består af Who, 18 år, der læser Trends på KU, og Any, 19, der er i design-praktik hos modehuset Gina Tricot. KONTAKT: Whoany1@gmail.com FANGROUP:http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117573219916&ref=ts

Follow this blog with bloglovin

Follow Whoany

Followers